Žoge za sedenje

Žoge za sedenje so prava odločitev za vse, ki več ur presedijo v pisarni. Strokovnjaki so že pred časom ugotovili, da celodnevno sedenje ni dobro za vas. Zaradi večurnega sedenja za pisalno mizo vas lahko boli hrbet, telo je napeto, vrat pa obremenjen. Prav tako lahko povzroči visok krvni tlak, visok krvni sladkor in nenormalne vrednosti holesterola v krvi. Zdravniki priporočajo, da se vsakih trideset do šestdeset minut odpočijete od sedenja, vendar vemo, da je lahko upoštevanje tega urnika med napornim delovnim dnem ali izjemno dolgim sestankom izziv. Na srečo lahko te težave odpravijo žoge za sedenje.

Žoga za sedenje, lahko v vaš delovni dan vnese nekaj gibanja, hkrati pa zaposli jedro in izboljša telesno držo. Zaradi nestabilnosti žoge morate za ohranjanje ravnotežja vključiti mišice trupa in trebušne mišice, vendar brez skrbi; ne boste se potili ali zadihali. Pravzaprav boste komaj opazili, koliko dela opravlja vaše telo. Takšna subtilna telesna aktivnost lahko pomaga izboljšati držo in zmanjšati bolečine v hrbtu; močnejše kot so vaše mišice, bolj lahko podpirajo in ščitijo vaš hrbet. Priporočamo, da za eno do dve uri na dan zamenjate običajni pisarniški stol z žogo za sedenje, da ostanete varni in aktivni, ne da bi preobremenili svoje telo.

Žoge za sedenje bodo podpirale vaš hrbet, izboljšale vašo držo, okrepile vaše jedro in poskrbele za zdravje vaše drže skozi ves dan. Če izmenjujete svoj običajni pisarniški stol za nekaj ur vsak dan z žogo za sedenje, boste lahko aktivni, vaš um osredotočen in vaši sklepi sproščeni. Prepričajte se, da ste izbrali pravo velikost za vas in svojo mizo, nato se pripravite, da svojemu delovnemu dnevu dodate malo poskočnosti in razbijete monotonost.

Prikaz vseh 7 rezultatov