Pogosta vprašanja in odgovori

Priporočamo, da se posvetujete s svojim osebnim zdravnikom. Pogovorita se o različnih možnostih izbire, ki jih ponujamo. Vaš osebni zdravnik je pravi naslov za posvet glede vašega specifičnega zdravstvenega stanja. Za vsa dodatna pojasnila glede prednosti produkta smo na voljo tudi za vprašanja vašega zdravnika.

V kolikor zaznavate bolečine na delih telesa, ki so obremenjeni, zaradi ponavljajočih se gibov ob pisarniškem delu, je najverjetne lahko vzrok neustrezna pisarniška oprema ali neupoštevanje pravil ergonomije. Tudi, če je vaše počutje slabše, vas boli glava ali pa občutite padec produktivnosti je lahko vzrok oprema/pripomočki. Predlagamo, da izpolnete vprašalnik ANALIZA DELOVNEGA MESTA o ustreznosti vašega delovnega mesta in pridobite brezplačen odgovor naših strokovnjakov. 

Vsi pripomočki imajo garancijo priporočeno s strani proizvajalca. Če na produktni strani ne vidite tega podatka, nas obvestite in vas seznanimo s podatki garancije za izbrani produkt.

Vse informacije glede reklamacije nam pošljite na elektronski naslov info@zdrava-pisarna.si. Opišite problem in priložite fotografijo, ki potrjuje vaš opis. V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili in nudili vso potrebno podporo. V skladu z garancijskimi pogoji proizvajalca.

V kolikor vam izbrani izdelek ne ustreza ga lahko vrnete v roku 14 dni od prejema. Izdelek vrnete v original embalaži in na vaše stroške pošiljanja. Izdelek, ki ga želite vrniti mora biti nepoškodovan in brez sledi uporabe.

Vse pošiljke pakira ekipa Zdrave pisarne in so odposlane iz sedeža našega podjetja v Črnomlju. Na vaš naslov bo prispela preko Pošte Slovenija. 

Čas dostave produktov iz Zdrave pisarne je navadno 3-5 delovnih dni. V kolikor je ta čas daljši vas pravočasno obvestimo preko elektronske pošte. 

V Zdravi pisarni varnost vaših osebnih podatkov jemljemo zelo resno in odgovorno. Več podrobnosti lahko najdete v pogojih poslovanja.

Ko v košarici izberete način plačila prek transakcijskega računa potrdite nakup. Nato na vaš elektronski naslov še v istem trenutku prejmete potrdilo naročila s podatki za nakazilo prek TRR. 

Da, vaše naročilo lahko prevzamemo po telefonu od ponedeljka do petka, med 8.00 in 17.00 uro, prek telefonske številke +386 (0)51 340 393.

Sporočite nam kako vam lahko pomagamo in kateri izdelek bi želeli naročiti. Prevzeli bomo vaše podatke o plačilu in dostavi ter uredili podano naročilo.

Upoštevajte, da lahko sprejemamo plačilo samo preko predračuna. Predračun pošljemo na vaš elektronski naslov. Vi nato nakažete kupnino za izdelek. Ko je nakazilo potrjeno vam pošljemo izdelek na željen naslov dostave.

Za izstavitev računa na podjetje, v postopku naročila na spletni blagajni, vpišete naziv podjetja in številko za DDV.

Ko je naročilo odpremljeno, vam pošljemo potrdilo o odpremi na vaš elektronski naslov in račun za opravljen nakup.

Omogočamo naslednje načine plačila:

– z nakazilom na račun upravitelja Starkmat, Sebastjan Štarkel s.p. (po predračunu)
– preko PayPal računa
– s kreditno kartico Eurocard / Mastercard, Visa preko PayPal aplikacije brez registracije

Ko dodate izdelke v nakupovalno košarico, preprosto uporabite promocijsko kodo v obrazcu za promocijsko kodo. Ko boste posodobili košarico (s vpisano promocijsko kodo v okvirčku), se bo izpisala nova končna cena nakupa. V kolikor imate težave v tem procesu se obrnite na nas. Pišite nam na info@zdrava-pisarna.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)51 340 393.

Naročilo vedno lahko spremenite ali prekličete, vendar morate to storiti v obdobju 12 ur od oddaje naročila. Pišite nam na info@zdrava-pisarna.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)51 340 393.

Niste našli odgovora?

V kolikor imate dodatna vprašanja, nam pišite prek tega spletnega obrazca ali pa nas pokličite na 051 340 393.

Izberite področje, za katerega se zanimate*
Strokovno svetovanje / ocena stanjaNačrtovanje pisarneNakup opreme